8.5.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑϊΟΥ-----ΕΙΜΑΙ ΛΙΒΑΔΙ ΤΗΣ ΤΖΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ'' ΝΤΕΊ'ΛΙ ΜΕΊ'Λ'' ΣΕ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ

ΕΙΜΑΙ ΛΙΒΑΔΙ ΤΗΣ ΤΖΙΑΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ'' ΝΤΕΊ'ΛΙ ΜΕΊ'Λ'' ΣΕ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΙ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ ΠΟΥ ΧΑΖΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ-ΕΝΑ ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ.
ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΜΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΤΗ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ....
ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ
ΜΕ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΑΠΟ ΧΑΡΑ
ΓΙΑΤΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΣΤΗ ΣΑΝΤΑ ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ ΤΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ΚΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΚΕΠΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ ....
ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΟ ΜΟΡΤΑΚΙΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΒΙΔΕΟ ΚΙ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑΜΕ ΤΡΕΛΑ
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ
ΑΠΟ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ .... ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΑ ΚΙ ΕΧΩ ΓΟΥΡΛΩΣΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ-ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ ΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΩ.
ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΕΙ .
ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ Η Η ΜΙΣΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΗΜΗ ΦΙΓΟΥΡΑ
ΟΠΩΣ ΚΑΘΡΕΦΤΊΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΝΟΗΤΗ ΟΠΩΣ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΙΣΕΙ ΦΟΡΟ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟΝ ΝΤΕ ΓΚΟΛ
ΕΙΜΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΣΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ Η ΦΙΓΟΥΡΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΠΙΟ ΤΡΑΓΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΡΦΗ