ALHTIS PRESS

ALHTIS PRESS

4.5.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ-------ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΥΤΕ Η ΚΡΙΣΗ ΟΥΤΕ Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ = Η ΑΠΛΗΣΤΗ ΓΟΥΟΛ ΣΤΡΙΤ = ΑΠΛΩΣ ΧΑΖΕΥΩ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠ 'ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΙΑΡΟ ΤΡΕΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΜΑΓΙΚΟ

ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ
ΟΥΤΕ Η ΚΡΙΣΗ ΟΥΤΕ Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ
= Η ΑΠΛΗΣΤΗ ΓΟΥΟΛ ΣΤΡΙΤ =
ΑΠΛΩΣ ΧΑΖΕΥΩ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ
ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ
ΑΠ 'ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΙΑΡΟ ΤΡΕΝΟ
ΠΟΥ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ
ΣΑΝ ΜΑΓΙΚΟ ....


ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΕΑΤΕΣ
ΠΥΓΜΑΧΙΚΟΥ -
ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ-
ΑΓΩΝΑ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΜΑΣ
ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ
ΚΑΙ Η ΕΥΛΑΒΙΚΗ ΣΙΩΠΗ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ
ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΧΟ.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΗΔΗ:
ΕΙΜΑΙ
ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ ΣΤΟ ΤΟΚΙΟ ΠΟΥ
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΕΙ
ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ
ΤΗ ΦΥΣΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

ΕΙΜΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΕΞΙΚΟΥ
ΠΡΙΝ ΤΗ ΓΡΙΠΗ.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΩΝΕΥΤΙΚΟ.




ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΓΑΤΕ

ΚΙ ΕΝΟΣ ΛΕΠΤΟΥ ΣΙΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΠΡΟΣΦΑΤΗ
ΒΑΝΑΥΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ
ΣΤΗ ΓΑΖΑ
ΟΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΗ
ΚΑΙ ΘΕΡΙΣΕ ΠΑΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΕΣΠΕΙΡΕ ΘΥΕΛΛΕΣ
ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΜΕΝΙΑ -
ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ 6.000 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΑΛΛΟΝ ΗΜΟΥΝ ΚΟΡΙΤΣΙ 14-15 ΕΤΩΝ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ...
ΕΝΑΣ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ
ΜΕ
ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΣΙΩΠΗ, ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΕΜΒΥΑΚΉ
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΗΤΙ ΘΥΜΙΣΑ
ΚΑΙ ΚΕΙΝΟ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΟΥ ΧΕ ΒΡΕΘΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΕΝΟΒΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΓΙΑ 5.000 ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΟ
ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
ΚΑΙ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΗΣ
Jade Goody
ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ
ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ Ή TV
ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΣΚΙΖΕΙ ΚΑΙ τH ΞΕΣΚΙΖΕΙΣ
ΟΤΑΝ ΕΜΠΛΑΚΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΧΟΡΕΙΑ ΤΗΣ
ΚΑΙ
ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΑΙΩΝΙΑΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ
ΟΠΟΥ ΦΤΩΧΟΣ
ΚΙ Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ.
ΒΟΡΕΙΑ ΒΡΑΖΙΛΙΑ-ΜΑΡΑΜΠΑ
14 ΝΕΚΡΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ
ΑΠΟ ΣΦΟΔΡΕΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗ ....
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΟΥΜΕ
ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΕΣ ΜΑΣΚΕΣ.
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΝ ΝΙΚΑΕΙ
ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ.
Ε?
ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ .....
ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΠΑΝΤΟΜΙΜΑΣ
ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΣΙΤΙ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ
ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ
ΦΟΡΑΩ ΜΑΣΚΑ
ΚΑΙ ΕΠΙΝΟΗΣΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ
ΩΣ ΦΙΓΟΥΡΑ ΓΑΛΛΟΥ ΕΥΓΕΝΗ
ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΞΕΣΠΑΘΩΝΕΙ. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΤΗΝ 1Η ΜΑΙΟΥ ΤΟ 2009

ΜΠΑΤΣΟΙ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
ΣΤΡΑΤΟΚΡΑΤΙΚΗΣ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
ΓΥΡΩ ΑΠΟ
ΚΑΔΟ
ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
ΠΟΥ
ΚΑΙΓΕΤΑΙ
ΣΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΤΗΝ 1Η ΜΑΙΟΥ
ΣΑΝ ΝΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ.
ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΒΑΓΔΑΤΗ
ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΑ ΣΤΟ ΝΤΙΤΡΟΙΤ
ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΔΙΕΞΟΔΟΣ
Ο ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΕΝΑΣΤΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ ΠΟΥ
ΟΛΟΚΑΘΑΡΟΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΤΗ ΜΙΚΡΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ
ΚΙ Η ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ...
ΧΤΕΝΙΖΕΤΑΙ.
ΤΥΠΙΚΑ ΑΠΛΩΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΑΝΕΥ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ....
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΞΗΛΩΘΕΙ ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ
ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ?
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΝΑΥΑΓΙΟ
ΣΤΟ ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ
ΕΧΩ ΠΙΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ
ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΒΟΛΙΚΟ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΣΩ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΝΔΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΓΕΛΙΟΥ
ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΕΛΙΟΥ
ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΧΙΝΤΕΡΑΜΠΑΤ
ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ
ΠΩΣ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ
ΘΑ ΕΙΝΑΙ
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΔΥΣΕΥΡΕΤΑ ΟΠΟΥ ΚΙ ΦΤΩΧΟΙ Η. Μοίρα ΤΟΥΣ. ΑΣΤΕΓΟΙ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΣΙΤΙ ΜΕ ΜΑΣΚΑ, ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ?
ΕΧΩ ΠΙΕΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΗΜΕΙΑ
ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΣΑΡΕΙ
Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΝΑΩ ΤΟ ΜΑΤΑΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΜΟΥ
ΔΕΚΑΔΕΣ ΜΙΛΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΡΑΚ
ΣΕ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΩ ΩΣ ΣΤΡΑΤΟΣ
ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ .....
ΩΣ ΙΝΔΙΑΝΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΤΗΝ 1Η ΜΑΙΟΥ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ
ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΑΡΧΗΓΟΥ
ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΞΕΣΠΑΘΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΛΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ-ΙΡΑΚ-ΩΣ ΔΟΥΛΑΚΙ ΤΟΥ ΝΑΤΟ-
Ή ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ?
ΩΣ ΙΝΔΙΑΝΟΣ ΜΥΣΤΗΣ
ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΟΥ
ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
ΤΗΝ 1Η ΜΑΗ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΙΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΤΟΥ ΦΥΛΑΚΙΟΥ:
ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΠΑΣΡΑ ΤΟΥ ΙΡΑΚ?
ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΩ? ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ?
ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ? ΕΙΜΑΙ ΙΡΑΚΙΝΟΣ ΑΚΟΜΗ? ΕΙΜΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΜΠΑΤΣΟΣ?
ΤΙ?
ΕΝΑ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ Μ '
ΖΕΥΓΑΡΙ
ΕΝΗΛΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΙΣΤΙΟΦΟΡΑ ΝΑ ΣΑΛΠΆΡΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΜΕ ΜΑΣΚΑ ....
ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ ....
ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΚΑΡΣΟΝΑΙ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΣΙΤΙ ΚΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ:
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΡΑΓΕ?
ΠΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΠΑΙΖΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΜΑΣΚΑ
ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΙΟΥ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΣΙΤΙ
ΚΙ Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΚΟΝΑ
ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ
ΤΡΟΜΟΣ: ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΣΙΤΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΜΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ....
ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.
ΟΠΟΥ ΦΤΩΧΟΣ ΚΙ Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ.
ΕΙΜΑΙ ΑΦΓΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΩ
ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΠΟΤΑΜΙ
ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ
ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΦΑΡΑΧ
ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ
ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ-ΦΕΝΕΡ
ΚΑΙ
ΠΑΣΧΙΖΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ
ΕΙΜΑΙ
ΕΝΑ
ΙΝΔΟ ΚΟΡΙΤΣΙ
ΚΑΙ
ΒΑΦΤΙΖΟΜΑΙ
ΣΥΜΦΩΝΑ
ΜΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ
ΣΤΑ ΝΕΡΑ
ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ
ΓΚΑΝΓΚΑ
ΣΤΗΝ πόλη Ανατολικό Λονδίνο
ΚΑΙ ΜΟΙΑΖΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΑΓΙΕΣ
ΠΟΥ ΞΕΒΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΤΗ ΣΙΚΕΛΙΑ

ΟΤΑΝ ΓΙΟΡΤΆΖΟΥΝ