29.7.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΙΟΥΛΙΟΥ----ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ ΚΑΙ ΤΡΩΜΕ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ-ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΕΛΑΗΔΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΧΡΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΗ ΓΑΖΑ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ ΚΑΙ ΤΡΩΜΕ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ-ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΕΛΑΗΔΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΧΡΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΗ ΓΑΖΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΟΥΜΠΑϊ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΟΥ Η ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ, Η ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ -ΚΑΤΑ 5 ΜΕΤΡΑ -ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΑΡΑΝΤΑ ΑΡΓΥΡΩΝΗΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΦΑΓΑΜΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΟ ΝΙΟΥ ΤΖΕΡΣΕΪ-ΜΑΖΙ ΜΕ ΡΑΒΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΜΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΡΣΕ ΤΟΥ 1939 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ... ΚΙ ΑΝ Ο ΑΛΗΤΙΣ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ- ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΗ ΧΛΙΔΗ- ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΠΑΤΜΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΥΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ Khan Younis ΝΟΤΙΑΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΑΦΟΥ ΜΟΙΑΖΩ ΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑΣ Ή ΣΑΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΨΩΝΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑΞΙΔΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΜΑΣ μπροστά από ΤΗΝ Ορθόδοξη Εκκλησία του Lesosibirsk , περίπου 285 χλμ βόρεια της σιβηρικής πόλης Krasnoyarsk...ΑΥΤΗ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΜΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ-Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΤΑΠΕΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΜΝΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΣΧΗΜΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΤΟΥ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΟΠΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΕΡΗΜΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΣΗΚΩΜΕΝΕΣ ΠΕΤΡΕΣ ΤΗΣ ΟΝΔΟΥΡΑΣ
-->ΕΙΜΑΙ ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΟΥΔΑΝ ΥΠΟ ΚΥΑΝΟΚΡΑΝΟΥΣ-ΕΜΦΥΛΙΟ-ΠΕΙΝΑ -ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ Η ΑΦΡΙΚΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΑΝΕ ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ.