ALHTIS PRESS

ALHTIS PRESS

31.7.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΙΟΥΛΙΟΥ----ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ Sangyong Motor, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ Pyeongtaek, ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΧΛΜ, ΝΟΤΙΑ ΤΗΣ Seoul. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ 1.000 ΑΠΟ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΚΙΝΕΖΟΥΣ...ΚΙ 600 ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ...ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΚΑΜΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΟΧΗ....

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ
-->Sangyong Motor, ΣΤΗΝ -->ΠΕΡΙΟΧΗ Pyeongtaek, ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΧΛΜ, ΝΟΤΙΑ ΤΗΣ Seoul. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ 1.000 ΑΠΟ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΚΙΝΕΖΟΥΣ...ΚΙ 600 ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ...ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΚΑΜΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΟΧΗ.... ΕΙΜΑΙ ΓΗΡΑΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΜΕ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ της Santa Marta de Ribarteme --> ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ Ribarteme, ΣΤΗ βορειοδυτική Ισπανία , ΣΕ ΕΝΑ ΣΩΣΜΕΝΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Η ''ΠΟΜΠΗ ΤΩΝ ΣΑΒΑΝΩΝ'' ΟΠΟΥ ΤΙΜΩΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΓΛΙΤΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΧΡΟΝΙΑ. ΚΙ Ο ΑΛΗΤΙΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΕΧΕΙ ΣΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ- ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΟΥ.... ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ-ΠΟΥ Ο ΑΛΗΤΙΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΙ ΕΙΔΕ ΜΙΑ ΝΕΑΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΕΡΝΑΜΕΝΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΟΡΘΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΡΘΙΟ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ ΟΠΟΥ ΤΟΠΙΚΟΙ ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΝΤΙΣΝΕΙΛΑΝΤ ΠΙΣΤΗΣ: ΑΠΟ ΔΩ ΤΑ ΤΑΜΑΤΑ - ΑΠΟ ΔΩ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ-ΑΠΟ ΔΩ....ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ..... ΚΑΙ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΜΦΙΤΡΙΤΗΣ -ΣΤΑ ΚΙΟΝΙΑ- ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ...Ο ΑΛΗΤΙΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗ ΓΡΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ: ΑΜΕΣΟΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
ΕΙΜΑΙ ΝΟΤΙΟΚΟΡΕΑΤΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟ ΛΟΥΚΕΤΟ Sangyong Motor ΚΑΙ ΤΡΩΩ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΑΠΟ ΜΠΑΤΣΟΥΣ-ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΤΡΕΝΤ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΟΣΟ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.... ΕΙΜΑΙ Ο
--> Curtis Thorpe ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΩΝΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΜΠΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΛΥΝΣΗ ΜΕ ΤΟΞΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΙΔΩ- ΜΟΛΥΝΣΗ ΠΟΥ ΣΤΑΘΗΚΕ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΏ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΠΟΛΛΑ. ΕΙΜΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΝΔΟΥΡΑΣ..... ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙΝΕΖΑΚΙΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΡΑΠ ΚΑΙ ΜΠΡΕΙΚ ΝΤΑΝΣ ΜΕ ΜΑΥΡΕΣ ΜΠΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΑΘΕΛΑ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ....ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ-ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ.... ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ 200 ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΔΙΔΥΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΝΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ Kodinji ΠΡΟΣΕΛΚΥΟΝΤΑΣ- ΕΥΤΥΧΩΣ- ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ.... ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥΠΑΘΟΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΗ ΡΑΦΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΦΩΝΉ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΩΣ ΖΟΥΜΕ ΥΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΛΔΑΒΗ ΓΡΑΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΕΝΕΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ Η ΛΕΖΑΝΤΑ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΙΛΑΡΟΤΡΑΓΩΔΙΑ.