16.8.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ----ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΦΙΑ ΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ....

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΦΙΑ ΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ....

ΕΙΜΑΙ Η ΤΑΪΒΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΕΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ TOY ΜΟΡΑΚΟΤ... ΑΜΕΤΡΗΤΟΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΟΥ-ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ-ΟΙ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ-ΟΙ ΕΚΤΟΠΙΣΜΕΝΟΙ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ. ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙ-ΕΝΟΣ ΨΑΡΑ ΤΟΥ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΨΑΡΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΡΟΠΟ ΕΙΜΑΙ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΙ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΛΩΝΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ, ΕΙΣΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΙΑΖΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ...ΣΑΣ ΠΕΙΘΩ; ΕΙΜΑΙ ΠΛΗΓΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΡΑΚΟΤ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΠΙΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΚΟΛΥΜΠΩΝΤΑΣ.... ΕΙΜΑΙ ΑΦΓΑΝΟΣ ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΝΑ ΔΙΑΛΕΧΘΕΙΣ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙΛΕΙΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΙΣ ΑΚΤΕΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝΡΥΠΑΝΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΞΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΦΥΚΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΟΛΥΝΟΝΤΑΣ.
ΕΙΜΑΙ ΓΑΛΛΟΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΒΗΝΩ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΝΕΑΡΟΥ ΔΙΑΝΟΜΕΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΞΙΩΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΟΖΙ ΣΤΡΑΤΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ.