17.8.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ---ΕΙΜΑΙ ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΠΩΣ 200 ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ

ΕΙΜΑΙ ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΠΩΣ 200 ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΡΩΣΙΑ ΤΟΥ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤΙΑΝΟΥ ΣΤΑΡ ΠΟΥΤΙΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΝΑΖΡΑΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ Ingushetia ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑΣ ΒΟΜΒΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ. ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΣΕΤΣΕΝΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΣΤΩΝ-ΡΩΣΙΑΣ-
(ΠΟΥΤΙΝ-ΜΕΝΤΒΕΝΤΕΦ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΤΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΑΤΕ ΣΕ ΓΚΕΪ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ;)
ΕΙΜΑΙ ΤΑΊ'ΒΑΝΕΖΑΚΙ -ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΜΟΡΑΚΟΤ- ΚΑΙ ΚΛΑΙΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ...
ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΕΙ ΣΤΗ ΒΑΓΔΑΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΑΝΑΤΙΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΟΥ
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ BBC
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ ΚΙ ΕΜΕΙΝΑ ΑΝΑΠΗΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ ΣΤΡΑΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΦΑΜΙΛΙΑ ΜΟΥ ΛΕΥΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ...
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΖΗΣΕ...