21.8.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΠΛΑΝΗΤΗ----- ΕΙΜΑΙ Η ΚΙΝΑ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ....ΚΑΙ ΣΠΑΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΡΕΚΟΡ ΡΥΠΩΝ...ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΟΥ

 
ΕΙΜΑΙ Η ΚΙΝΑ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ....ΚΑΙ ΣΠΑΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΡΕΚΟΡ ΡΥΠΩΝ...ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΟΥ 
-------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΙΜΑΙ Η ακμαία ΡΩΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ: ΤΟ ΓΡΑΦΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΣΤΟΝ ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ --------------------------------------------------------------------------------------
Είμαι ο Ινδός Θεός Ganesha, στο Mumbai, της Ινδίας και βάφομαι επειδή γιορτάζω από ιερέα μου.. Ως θεός δίνω ευημερία και φρόνηση....
Ένας ένας εργαζόμενος του Δήμου και καθαρίζω προσεκτικά τη λίμνη από τα άλγη στο Σπίναγκαρ, στο Κασμίρ που υποφέρει από τη μόλυνση...
Είμαστε Τούρκοι ιδιοκτήτες καφενείων και καφέ της Άγκυρας και διαμαρτυρόμαστε με αυτόν τον τρόπο για την απαγόρευση του τσιγάρου...Καφές χωρίς τσιγάρο πάει;.
Πρωταγωνίστρια η αποχή, δύο που ερίζουν για τη νίκη και οι Ταλιμπάν που τορπίλισαν τη διαδικασία : Οι εκλογές στο Αφγανιστάν...
Είμαι η Αρκτική με υψηλές ποσότητες μεθανίου, δείγμα της αλλαγής του κλίματος και της υπερθέρμανσης
-->
-->
Με λένε Rouslan Toumaniantz, είμαι από τη Ρουμανία και δουλεύω ως δημιουργός τατού
στο Βέλγιο και κατηγορούμαι από την 18χρονη Kimberley Vlaeminck πως τη νάρκωσα κι αντί για τρία αστέρια της χτύπησα πάνω από 50 στο πρόσωπο προκαλώντας σάλο στο Βέλγιο....