12.8.09

ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ...


ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ή ΆΘΕΛΑ τείχη
ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΣ...
Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΤΗΣ.
Και γράφονται...
ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ.
ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ.
ΤΙΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΤΗΣ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΔΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ
–ΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΜΕΡΩΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ -
ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕ ΧΑΡΤΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΜΕΙΟΨΗΦΙΩΝ- ΛΟΓΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΩΝ-ΑΠΑΤΡΙΔΩΝ-ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΧΗΜΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ
ΚΑΙ- ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ- ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩΝ ΨΥΧΩΝ….
ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΤΕΙΧΟΥΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΩ; ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΛΕΒΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΜΠΑΛΟΝΙΑ....
ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΑΣΤΙΣΜΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΜΑΝΓΚΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ....
ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΟΧΘΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΛΑΒΩΜΕΝΟ. ΑΛΛΑ ΜΟΝΙΜΩΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ. Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ.

ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣΑ ΝΑ ΜΕ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΤΩΝ ΤΟΙΧΩΝ Banksy'
ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΤΗΣ ΑΒΑΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΕ ΩΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΤΡΑΞΙΟΝ ....
ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΟΧΘΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΟΊΧΟΣ ΣΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ-ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΝΤΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ
ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΕΝΑ ΑΝΟΙΓΜΑ...ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ....
ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ-ΚΑΙ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ....
ΕΙΜΑΙ ΤΕΙΧΟΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΣΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ ΣΤΗ ΓΑΖΑ ΚΑΙ ΣΤΗ Δ. ΟΧΘΗ,,,,
ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΣΕ ΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΞΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ- ΤΗΝ ΠΡΕΖΑ
ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΤΟΥ ΜΠΕΛΦΑΣΤ...ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;

ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΗΣ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑΣ
ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΙ ΑΠΟΤΕΛΩ ΠΙΑ ΜΝΗΜΕΙΟ ΜΟΝΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΩΝ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ -ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ-ΚΟΥΦΙΟ ΒΟΥΝΟ.
ΕΙΜΑΙ ΤΟΙΧΟΣ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΜΕΡΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ....
ΟΙ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ Reuters.