4.10.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ---ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΑΓΡΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΤΗΣ ΑΪΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤ ΝΤΕ ΠΡΕΝΣ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΝ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ ΚΛΙΝΤΟΝ ΣΕ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΩΝ ΗΠΑ... ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΗΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΡΥΖΙΟΥ (ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΡΥΖΙ) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΓΥΡΩΝΗΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΝΙΑ....

ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΑΓΡΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΤΗΣ ΑΪΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤ ΝΤΕ ΠΡΕΝΣ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΝ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ ΚΛΙΝΤΟΝ ΣΕ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΩΝ ΗΠΑ...
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΗΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΡΥΖΙΟΥ (ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΡΥΖΙ) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΓΥΡΩΝΗΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΝΙΑ....
ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΠΟΥ ΧΑΝΕΤΑΙ... ΚΑΡΑΤΣΙ...ΚΛΙΦΤΟΝ ΜΠΙΤΣ...ΞΗΜΕΡΩΜΑ.
EIMAΣΤΕ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΤΩΝ ΕΡΕΙΠΙΩΝ ΖΗΤΑΜΕ ΖΩΗ ΣΤΑ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ, ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΙΑΣ ΦΥΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ, ΝΗΣΙΑ ΣΑΜΟΑ. ΗΔΗ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΣΩΝ ΤΥΦΩΝΩΝ-ΚΑΤΑΙΓΙΔΩΝ-ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ο ΥΠΕΡΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΔΥΣΧΕΡΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΜΑΝΙΛΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ Ο ΤΥΦΩΝΑΣ Ketsana, Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΩΣ Ondoy ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΝΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΝΙΑ ΠΛΗΤΤΕΤΑΙ ΣΦΟΔΡΑ ....
ΕΙΜΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗΣ ΣΙΚΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΛΑΣΠΗ. ΚΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΛΑΚΟΥΙΛΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΥΠΟΦΕΡΕΙ....
ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ...
ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΟΥΝ...ΕΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΠΙΖΝΕΣ ΚΑΙ ΠΗΔΑΕΙ ΠΟΡΝΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ.....

ΕΙΜΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΟΝΔΟΥΡΑΣ,
ΑΚΟΜΗ ΜΙΑΣ ΛΑΤΙΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΚΛΥΔΩΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ 20Ό ΑΙΩΝΑ ΕΣΠΕΙΡΑΝ ΟΙ ΗΠΑ...

 
ΕΙΜΑΙ Η ΑΣΧΗΜΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ
ΠΟΥ ΒΑΝΔΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΡΗΜΟ
 
 ΕΙΜΑΙ Ό,ΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΤΑΝΓΚ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΣΟΥΜΑΤΡΑ...ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΠΟΛΥΠΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΗ ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ...
ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗΣ-
ΑΠΟ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ- ΙΝΔΟΝΗΣΙΑΣ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΦΕΡΕΙ....
 
 ΕΙΜΑΙ ΜΕΞΙΚΑΝΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ
ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΤΗΝ 41Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΣΦΑΓΗΣ
ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΞΙΚΟΥ
ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΤατζήδες
ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ, ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕΣ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ -ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ-ΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ-ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΠΑ