4.10.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ--ΕΙΜΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΚΕΪΠ ΤΑΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ -ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΦΥΣΙΚΟ ΣΕ ΧΩΡΑ ΠΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ και AIDS- 18.487 δολοφονίες 36.190 βιασμοί και 14.201 κλοπές για το 2007-2008.


ΕΙΜΑΙ
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΚΕΪΠ
ΤΑΟΥΝ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ
ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
-ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΦΥΣΙΚΟ ΣΕ ΧΩΡΑ ΠΕΝΙΑΣ
ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
και AIDS-
18.487 δολοφονίες
36.190 βιασμοί
και 14.201 κλοπές
για το 2007-2008.


ΕΙΜΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΗΣ
ΚΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΟΥΜΕΝΗΣ ΓΟΥΙΝΕΑΣ
ΜΕ 157 ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ
ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ
ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ
ΚΑΙ ΤΣΙΡΑΚΙΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ
Moussa Dadis Camara
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΝΟΤΙΟΚΟΡΕΑΤΙΚΗ ΑΣΧΗΜΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
ΕΙΜΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΜΠΑΝΓΚΟΝΓΚ....ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΑΝ ΠΡΙΓΚΙΠΟΠΟΥΛΟ...


ΕΙΜΑΣΤΕ
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗΣ
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΤΩΝ
Phillip Garrido
και Nansi Carrido
ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΑΠΗΓΑΓΑΝ ΤH MIΚΡΟΥΛΑ
Jaycee Dugard (ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 29 ΕΤΩΝ ) ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ
Tahoe ΣΤΗΝΚαλιφόρνια
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ...
ΒΙΑΣΜΟΙ-ΠΑΙΔΙΑ-ΟΣΑ ΣΥΝΕΘΕΣΑΝ ΤΟ ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΦΡΙΤΖΛ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΑΝ ΚΙ ΕΔΩ...
.ΟΠΟΥ Η ΜΙΚΡΗ ΩΣ ΑΝΗΛΙΚΗ ΕΓΙΝΕ ΜΗΤΕΡΑ....
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΦΡΙΤΖΛ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΤΡΑΓΙΚΑ...ΕΝΩ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΣ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΒΙΑΣΜΟ...ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ
ΔΕΝ ΕΛΕΓΞΕ ΤΙΠΟΤΕ....

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΡΟΝΤΕΝ...
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΠΕΝΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΑΝΙΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΥΦΩΝΑ....

ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΣΧΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ... ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ....

ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ... ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ...


ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΘΑΡΡΑΛΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΟΝΔΟΥΡΑΣ ΠΟΥ

ΝΤΥΘΗΚΑ ΚΛΟΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΩ
ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΠΟΥ ΧΕΙ ΠΝΙΞΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ


ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΦΤΩΧΟΥ ΕΚΟΥΑΔΟΡ:
ΜΑΤΑΤΖΗΔΕΣ ΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ-
ΕΝΑΝΤΙΟΝ
ΙΝΔΙΑΝΙΚΩΝ
ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ
ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΠΟΥ ΑΝΤΙΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΡΑΦΑΕΛ ΚΟΡΕΑΣ ΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΥΔΑΤΙΝΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ....


ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ
ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ
ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ
ΠΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ....
ΚΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΑΣ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΑΣ


ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ
ΠΟΥ ΑΝΑΒΙΩΝΩ ΤΗ ΘΡΥΛΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΕΝΟ- ΠΡΑΓΑ-ΛΟΝΔΙΝΟ
ΠΟΥ ΤΟ 1939
ΣΦΡΑΓΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ 669 ΠΑΙΔΙΩΝ.
Τα «παιδιά του Winton» ΌΠΩΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ
ΔΙΑΣΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Sir Nicholas Winton το 1939
ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ-ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ-ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΝΕΙΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ- ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ- ΤΑ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥΣ- ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΗ ΓΑΖΑ, ΣΙΓΗΝ ΥΧΘΥΟΣ..
ΚΑΙ
ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΙΩΠΗΡΗ.



ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΜΠΩΔΟΥΣ ΑΣΧΗΜΙΑΣ ΕΝΟΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ...
ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΑΔΟΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΣ ΜΑΧΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ
ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΒΑΝΑΥΣΟΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ....
ΕΙΜΑΙ Η Susan Atkins, ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΝΣΟΝ...
ΚΑΤΑΚΟΙΤΗ ΠΙΑ ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ ΖΗΤΗΣΑ ΤΗΝ
ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΜΟΥ
ΩΣ Η ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΕΡΗ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΤΩΝ ΗΠΑ
ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ...
Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΠΑΝΤΩΣ
Η ΝΕΜΕΣΙ ΣΤΗΝ ΥΒΡΙ
ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΕΛΓΟΙ
ΓΑΛΑΚΤΟΠΑΡΑΓΩΓΟΙ
ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ
ΤΟΝΟΥΣ ΓΑΛΑΚΤΟΣ....
ΜΗΠΩΣ
ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ


ΕΙΜΑΣΤΕ
Η ΙΡΑΝΙΚΗ
ΑΣΧΗΜΙΑ
ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ...


ALHTIS