ALHTIS PRESS

ALHTIS PRESS

28.11.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ-----ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΠΟΥ ΚΛΑΙΜΕ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΟ ΜΟΥΜΠΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΛΑΙΓΑΜΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΜΙΛΙΤΑΡΙΣΤΙΚΟΥ ΙΣΡΑΗΛ.

  • ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΠΟΥ ΚΛΑΙΜΕ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΟ ΜΟΥΜΠΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΛΑΙΓΑΜΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΜΙΛΙΤΑΡΙΣΤΙΚΟΥ ΙΣΡΑΗΛ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΛ ΚΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΑΣ ΤΟΣΟ ΘΛΙΒΕΡΗ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΚΑΝΤΙΝΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΟΥΜΕ....
    ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΗΣ ΚΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ....
    ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΦΙΑΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΚΑΙ ΠΤΩΧΕΥΣΕ ΣΤΗΝ ΥΒΡΙ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣΤΙΑΣ....ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΗ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑ ΓΚΟΛΦ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ...ΚΑΙ.ΚΑΙ ΚΑΙ.......ΥΒΡΙΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΩΓΛΕΣ ΟΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΠΛΩΝ ΚΑΙ ΘΡΗΝΩ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΙΧΩΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΤΗΝΤΗΣΕ ΒΑΠΟΡΑΚΙ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΟΙ ΤΟΥ ΝΤΟΝΕΤΣΚ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΗΣ ΑΝΕΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.... ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΚΑΡΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΙ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΝΑΩ ΑΦΟΡΗΤΑ.....

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΑΚΑΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΒΙΑΣ ΝΕΑΝΙΚΩΝ ΣΥΜΜΟΡΙΩΝ....ΚΑΙ ΑΘΩΩΝ ΠΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΑΠΟ ΤΥΦΛΑ ΠΥΡΑ.
    ΙΡΒΙΝΓΚ ΠΕΝ: ΕΝΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ.....ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟΝ. ΟΑΛΗΤΙΣ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΤΡΟΥΜΑΝ ΚΑΠΟΤΕ-ΠΙΚΑΣΟ ΣΕ ΠΡΩΣΟΠΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΤΕΧΝΗ-ΜΟΛΟΤΟΦ....
    ΕΙΜΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΡΛΑΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΟ ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ. ΜΕΛΗ ΤΗΣ-ΤΗΣ ΙΕΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ- ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΕΩΣ ΤΟ 2004 ΣΕ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ-ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.Ο ΑΛΗΤΙΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΠΛΕΙΣΤΑΚΙΣ ΣΤΑ ΑΝΔΡΑΓΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΛΥΣ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΟΡΦΑΝΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΥΠΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΙΣΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΚΑ.....ΑΡΑΓΕ Ο ΑΡΧΙΝΟΝΟΣ-ΠΑΠΑΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ;
    ΕΛΑΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ-ΜΕΓΑΛΟΙ ΡΥΠΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ-ΜΕ ΠΥΡΗΝΙΚΑ-ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 20 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑ ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ ΝΑ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....... ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΟΥ ΣΤΟ ΝΤΟΝΕΤΣΚ-ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΙΖΩ ΤΗ ΔΟΥΛεία ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΑ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΕΙΑ -ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΑΝΕΧΕΙΑ ΕΙΜΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΚΑΣ ΣΤΙΣ ΤΡΩΓΛΕΣ ΟΠΟΥ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΟΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.....ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ.....
    ΕΙΜΑΙ Ο ΜΑΟ ΤΣΕ ΤΟΥΝΓΚ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΟΠΩΣ ΜΕ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΕΙΔΩΛΟΠΟΙΑΣ....ΑΞΙΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΠ[Ο ΤΟ ΞΕΖΟΥΜΙΣΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ.
    ΕΠΕΤΕΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΟΗΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ.....ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΣΠΙΤΙ- ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΝΕΡΟ- ΚΑΙ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 18 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΟΛΑΡΙΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ, ΝΑ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ- ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΔΟΥΛΟΙ....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΠΑΙΔΙΑ ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΝΕΧΕΙΑ-ΣΕ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ-ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΑ-ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΙ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ Ή ΧΑΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ Ή ΣΤΟ ΑΛΚΟΟΛ-ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ...ΟΙ ΕΠΕΤΕΙΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.....