17.11.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ----Είμαι ένα κοριτσάκι του Αφγανιστάν κι αγγίζω με περιέργεια το τεχνητό πόδι της μητέρας μου στο νοσοκομείο του Ερυθρού Σταυρού Ali Abad- Ορθοπεδικό Κέντρο στην Καμπούλ. Το Κέντρο φιλοξενεί και βοηθάει στην αποκατάστασή τους τα δεκάδες θύματα από νάρκες ή βόμβες του πολέμου. Επίσης, ως δάνειο για τις ανάγκες τους, οι ασθενείς λαμβάνουν για 18 μήνες εξακόσια


ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΑΥΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Είμαι ένα κοριτσάκι του Αφγανιστάν κι αγγίζω με περιέργεια το τεχνητό πόδι της μητέρας μου στο νοσοκομείο του Ερυθρού Σταυρού Ali Abad- Ορθοπεδικό Κέντρο στην Καμπούλ. Το Κέντρο φιλοξενεί και βοηθάει στην αποκατάστασή τους τα δεκάδες θύματα από νάρκες ή βόμβες του πολέμου. Επίσης, ως δάνειο για τις ανάγκες τους, οι ασθενείς λαμβάνουν για 18 μήνες εξακόσια δολάρια.
 
ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΗΣ
Είμαι πρώην αστυνομικός σε τμήμα αναμόρφωσης στη ρωσική Σταυρούπολη που έχω απολυθεί, αλλά μένω εδώ και κάθε μέρα πίνω τα πόδια μου. Πολλά τέτοια τμήματα που υπήρχαν σε αφθονία κατά τις ημέρες της Σοβιετίας, έχουν κλείσει λόγω της έλλειψης χρημάτων.
 
ΠΑΓΩΜΕΝΟΣ ΦΡΟΥΡΟΣ
Είμαι Κινέζος αστυνομικός και φρουρώ την πύλη της Tiananmen μέσα στο χιόνι. Από την κακοκαιρία και τις ισχυρές χιονοπτώσεις στη χώρα έχουμε νεκρούς-άστεγους-τραυματίες…..
 
ΑΦΡΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ
Είμαστε γυναίκες της Αφρικής που βγάζουν νερό με δυσκολία από αυτό το φρεάτιο στο Kouadioyaokro, περίπου 130 χλμ βόρεια του Αμπιτζάν. Το Kouadioyaokro είναι το χωριό των αγροτών κακάο.
ΦΥΣΗ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ 
Είμαι δύτης και κολυμπώ ανάμεσα από μέδουσες-γίγαντες. Αυτές ανήκουν στο είδος Cyanea, ζυγίζουν μέχρι και 200 κιλά και φτάνουν σε διάμετρο τα δύο μέτρα. Τα τελευταία χρόνια έχουν δυσκολέψει τη ζωή των Ιαπώνων ψαράδων, οι οποίοι δεν ξέρουν πώς να αντιμετωπίσουν την εισβολή αυτή που καταστρέφει την αλιεία. Η αύξηση των μεδουσών αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο που ανησυχεί πολλούς επιστήμονες. Αφθονούν στη θάλασσα του Βορρά, την Ερυθρά θάλασσα, τη Βαλτική θάλασσα και τη Μεσόγειο. Προς το παρόν, για αυτόν τον θεαματικό πολλαπλασιασμό παραμένει άγνωστη η αιτία. Η υπερθέρμανση -η μόλυνση των υδάτων-και η διατάραξη των οικοσυστημάτων έχουν πάντως αναφερθεί….
ΣΕΛΗΝΗ ΠΛΗΝΘΟΥΣΑ.... ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΛΙΛΑΙΟ
Είμαι το φεγγάρι όπως δεν έχετε δει ποτέ, φωτογραφημένο μέσα από τις ελβετικές Αλπεις στο Grisons. Η φωτογραφία μου τραβήχτηκε ως ένδειξη σεβασμού και μνήμης στον Γαλιλαίο, του οποίου οι θεωρίες και οι επιστημονικές ανακαλύψεις σημάδεψαν την Αστρονομία. Το 2009 συμπληρώνονται 400 χρόνια από την πρώτη χρησιμοποίηση των φακών του στα 1609, μια επαναστατική εφεύρεση που του επέτρεψε για να παρατηρήσει το Σύμπαν.
Στις μετέπειτα παρατηρήσεις του, θα περιγράψει την ιδέα της ύπαρξης του ηλιοκεντρικού συστήματος, για το οποίο και θα διωχθεί….