ALHTIS PRESS

ALHTIS PRESS

24.11.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΠΛΑΝΗΤΗ--------EIMAI MIA EIKONA ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗΣ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΗ ΑΓΓΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΤΗΣ 1000ΕΤΙΑΣ ΟΠΩΣ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ

-ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΚΡΙΒΑ.
ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΚΑΙ ΙΝΔΟΙ-ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΡΥΠΑΝΤΩΝ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ-
ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ ... Η ΦΟΥΣΚΑ ΟΜΠΑΜΑ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΣΤΡΕΦΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΗΠΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ... ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ-ΚΑΙ ΣΝΟΜΠΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗΣ ......
ΕΙΜΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΓΛΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΑΝΙΣΧΥΡΗ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΗ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ...... ΜΕ ΜΟΝΕΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΠΑΠΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΦΑΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ
ΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .....
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟ ΚΑΛΙΦΟΡΝΕΖΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΠΕΡΚΛΕΙΣ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗΣ
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ.
ΑΥΞΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΤΑΝ Η ΧΩΡΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ..... ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΚΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΕΞΗΝΤΑ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ .
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ-ΠΟΥ ΠΙΑ ΜΕ ΠΥΛΩΝΕΣ-ΣΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟ ΣΤΗΝ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΣΤΗ ΓΗ ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΗ .....
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΧΕ ΒΡΕΘΕΙ
Ο ΚΑΦΚΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕ .....
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΚΑΤΜΑΝΤΟΥ ΠΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ ΜΟΛΙΣ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΛΥΠΗΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΙΝΔΙΚΟ ΕΘΙΜΟ ΒΑΝΑΥΣΟΥΡΓΙΑΣ ....
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΣΤΗ ΣΟΥΠΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΔΥΤΙΚΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΤΟΚΙΟ ... ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΕΙΜΑΙ Η ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΒΟΡΑ ΑΓΓΛΙΚΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ .... ΕΔΩ ΜΑΣ ΦΑΓΑΝΕ ΛΑΧΑΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ... ΣΤΟ ΠΙ ΚΑΙ ΦΙ ΠΑΡΕΔΩΣΕ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΕ ΣΤΙΚΑΚΙ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ..... ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΕΣ .......
ΕΙΜΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙ ΑΠΟ ΤΟ
Πεσαβάρ ΚΑΙ ΧΩΝΟΜΑΙ
ΣΥΧΝΑ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ...
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΟΣΤΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΠΕΚΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΟΝ ΜΙΣΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ
ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ΠΑΡΚΟ ΑΓΟΡΩΝ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ......
ΕΙΜΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ ΡΑΒΙΝΟΣ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΠΟ
ΤΙΣ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ
ΣΤΟ ΜΟΥΜΠΑΙ ..... ΚΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΕΖΑΝΤΑ ....
ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ ΚΙ
ΑΝΤΙΚΡΙΖΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΜΑΖΟΝΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ-ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ-ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ....
ΕΙΜΑΙ Ο Pinkman - Ο ΡΟΖ ΑΝΔΡΑΣ-
ΕΝΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΣ
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΛΑΝΔΗ ΠΟΥ ΕΦΗΥΡΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ...
ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΑΤΗΣ-ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΜΕ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ .....
ΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ......
ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 36ΧΡΟΝΗ ΕΠΕΤΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΟ 1973
Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ
ΠΟΥ Η ΧΟΥΝΤΑ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ-
ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΗΘΗΚΕ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ....
ΕΝΩ ΕΓΙΝΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300 ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ ....
ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ....
ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΓΥΡΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΝΝΗ ΑΝΑΠΟΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ..
. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΤΣΟΜΑΝΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΒΥΛΕΣ .....
****
ΜΗΤΡΑ ΟΡΓΗΣ ΚΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΔΕΥΤΕΙ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚΙΚΗ ....
. ΚΟΥΜΗΣ-ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΛΤΕΖΑΣ ......
ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΝΑ ΒΓΗΚΑΝ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΗΜΑΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ....
. ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΤΟΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΓΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ....
ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΤΕ ΘΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΤΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥ-Ή ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΤΟΥ Π.Α.ΜΕ. ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΜΕΝΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ....
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΕ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ
ΣΤΗΝΕΤΕ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΓΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ
ΠΟΥ ΚΑΛΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕ
Ι ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΜΙΑ 36ΧΡΟΝΗ ΜΕ ΔΙΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ
ΚΑΙ ΕΝΑΣ
ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ
ΣΤΟ ΒΑΝΑΥΣΟΥΡΓΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ
ΠΟΥ ΚΑΚΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΦΡΟΥΡΟΥΣ
ΚΑΤΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΟΠΛΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ
ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΥΚΛΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ
ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΩΣ Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ .....
. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ .....
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΕΛΑΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ..
ΕΙΜΑΙ Ο ΤΑΙΒΑΝΕΖΟΣ ΠΙΑΝΙΣΤΑΣ Chen Kuan-kuan-yu ΚΑΙ ΠΑΙΖΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΕ
ορυζώνα ρυζιού στο
Chishang .... ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΚΟΥΡΑΣΑΒΑ ......
ΕΙΜΑΙ Η
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΟΥ ΘΡΗΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΤ ΧΟΥΝΤ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ
ΕΝΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΕΜΟΚΑΠΗΛΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
Η ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ......
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ...
ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ
ΜΠΟΖΟΛΕ ΣΕ ΣΠΑ ΥΠΕΣΥΓΧΡΟΝΟ .....
Hakone, Kanagawa-Ιαπωνία
ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ Η ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ
ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ .....
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ
ΕΜΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ
ΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.
.....
ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΚΟΡΝΙΖΑ
ΠΟΥ ΦΟΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΖΩΗ-ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΕ ΤΡΩΓΛΕΣ ΣΤΙΣ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ-ΚΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙ Ο, ΤΙΙ ΔΙΑΣΩΘΗΚΕ ......
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗΝ
Perdas, Μαλαισία.
ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΑΓΕΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΧΕΔΟΝ-ΣΑΝ ΤΟ ΑΝΤΕΡΓΚΡΑΟΥΝΤ ΤΟΥ ΚΟΥΣΤΟΥΡΙΤΣΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΛΛΕΙΤΑΙ
ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΤΑΙΝΙΑ .....
ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΙΝΓΚΟΥΣΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΤΑ ΜΑΦΙΟΖΙΚΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΜΟΥ ΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Η ΣΟΒΙΕΤΙΑ ...
ΕΙΜΑΙ ΡΟΜΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ ΚΑΙ ΩΣ ΡΟΜΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΠΑΡΑΒΑΝ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ: ΣΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΖΥΓΟΙ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΕ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ-ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ-ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ-ΕΛΛΙΠΕΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟ-ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΙΚΟΥ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΑΝΘΡΑΚΩΡΥΧΩΝ ... . ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΑ.