5.11.09

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΠΛΑΝΗΤΗ-H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝΙ


Συνάντησα τον Σάνι στο Wayland του Μίτσιγκαν σε Ειδικό Κέντρο Εκπαίδευσης Σκυλιών για Ανθρώπους με Αναπηρία, στα 16 μου χρόνια. Δεν είχα ποτέ ένα σκυλί πριν από αυτόν κι η αγωνία μου ήταν μεγάλη. Φοβόμουν ότι δεν θα με ήθελε, αλλά όταν ο εκπαιδευτής έφερε τον Σάνι αγαπηθήκαμε αμέσως. Έχω μια σπάνια ασθένεια στα κόκκαλα και ο Σάνι με βοηθάει να υπάρχω. Κάνει τόσο πολλά πράγματα για μένα… Μπορεί να φέρει στο σπίτι βοήθεια όταν τη χρειάζομαι, μπορεί ακόμη και να μου φέρει το τηλέφωνο… Αλλά εκεί που ο Σάνι με έχει βοηθήσει περισσότερο είναι στο πώς με αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι. Λόγω της αναπηρίας και του ύψους μου οι περισσότεροι με κοίταζαν με οίκτο και περιέργεια, αλλά από τότε που ο Σάνι είναι δίπλα μου, αυτό έχει αλλάξει. Κάνω φίλους εξαιτίας του και οι περαστικοί μας βλέπουν σαν μια όμορφη εικόνα… Ο Σάνι- όπως το λέει το όνομα που του 'βγαλα-έφερε φως στη ζωή μου…
από το TIME