ALHTIS PRESS

ALHTIS PRESS

21.1.10

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΠΛΑΝΗΤΗ------ΕΙΜΑΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΚΕΛΕΥΩ ΤΗ ΓΑΖΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΤΑΛΜΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΡΑΔΕΣ.....

ΕΙΜΑΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΚΕΛΕΥΩ ΤΗ ΓΑΖΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΤΑΛΜΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΡΑΔΕΣ.....
ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ, ΤΟΥ ''ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ'', ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΗΣΜΟΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΕ ΒΑΖΕΙ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΟ....
ΕΙΜΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ''ΦΙΓΚΑΡΟ'' ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ, ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΣΣΑ, ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΖΙΝΑ ΤΣΑΛΙΚΙΑΝ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΜΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ...
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΜΕΝΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΘΡΑΣΟΣ ΟΠΩΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΑΛΗΤΙΣ ΞΑΝΑΛΕΕΙ: ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΟΡΚΟΝΕΑ-ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΠΑΣΟΚ -ΝΔ ΔΟΛΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΑΝ....
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ, ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ....
ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙ 35ετία....
ΕΙΜΑΙ ΚΥΑΝΟΚΡΑΝΟΣ ΗΛΙΟΣΤΙΒΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΦΥΛΑΩ, ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΑΘΗΣ -ΟΠΩΣ ΟΛΗ Η ΑΦΡΙΚΗ- ΝΙΓΗΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΖΟΣ ΠΟΥ ΘΡΗΝΗΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ... ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΑΝ ΑΚΡΙΒΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΛΟΙΜΟ-ΣΤΗΝ ΔΙΨΑ-ΣΤΟ ΕΙΤΖ- -ΣΤΟΥΣ ΕΜΦΥΛΙΟΥΣ-ΣΤΗΝ ΞΗΡΑΣΙΑ -ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ.....
Σε 464 ανέρχεται ο αριθμός των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους τις τέσσερις τελευταίες ημέρες στις συγκρούσεις που μαίνονται μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων στην πόλη Τζος της κεντρικής Νιγηρίας και στα περίχωρά της, σύμφωνα με νέο απολογισμό που δόθηκε στη δημοσιότητα από τον εκπρόσωπο ενός μουσουλμανικού τεμένους. Οπως διευκρινίζεται, ο αυξημένος αυτός αριθμός πιστοποιήθηκε μετά την περισυλλογή των νεκρών από διάφορες κοινότητες στα περίχωρα της Τζος. Προηγούμενος απολογισμός έκανε λόγο για 150 περίπου νεκρούς. “Βρήκαμε τουλάχιστον 200 πτώματα συγκεντρωμένα στο τζαμί της Κούρου Γκάντα Μπίου και άλλους 22 στο Μάι Αντίκο”, δήλωσε ο Μουχάμαντ Τάνκο Σίτου, υπεύθυνος του τζαμιού για τους μαζικούς ενταφιασμούς, ο οποίος νωρίτερα είχε υπολογίσει τον απολογισμό των νεκρών μουσουλμάνων σε 177. Το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (HRW) είχε εκτιμήσει νωρίτερα τον αριθμό των χριστιανών που σκοτώθηκαν στις συγκρούσεις σε 65.
ΕΙΜΑΙ Η ΑΙΤΗ, ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΛΑΔΟ ΗΜΟΥΝ Η ''ΑΙΤΗ ΣΕ ΤΡΩΓΛΕΣ'' ΚΑΙ, ΤΩΡΑ, ΕΙΜΑΙ Η ''ΑΙΤΗ ΣΕ ΕΡΕΙΠΙΑ''.....
ΚΑΙ ΥΠΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ.
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΤΣΑΒΕΣ-ΚΑΙ ΓΑΛΛΟΙ......
ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΣΥΡΜΕΝΗ ΑΧΤΙΔΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΣΤΑ ΣΥΝΤΡΙΜΜΙΑ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣ..... ΕΙΜΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΑΛΗΘΩΣ ΓΙΑΤΡΩΝ ΣΤΗ ΧΤΥΠΗΜΕΝΗ ΑΙΤΗ...
ΕΔΩ, ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΕΣ ΣΕ ΣΚΗΝΗ....
Είμαι Alien ή έντομο; Από πού έρχεται αυτό το παράξενο πλάσμα; Ο Igor Siwanowicz, φωτογράφος του μικρόκοσμου, μας πληροφορεί πως παρόλη την ομοιότητά του με χολιγουντιανούς χαρακτήρες ταινιών επιστημονικής φαντασίας, είναι ένα μικροσκοπικό αρθρόποδο που τρέφεται κυρίως με έντομα. Οι δε τεχνικές καμουφλάζ που διαθέτει , για να προστατεύεται, είναι εξαιρετικών επιδόσεων.
ΕΙΜΑΙ Η ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΛΙΩΝΕΙ.....
ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΑΑΑΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣ;;;;;;
ΦΩΤΟ: ΦΙΓΚΑΡΟ