9.2.10

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΠΛΑΝΗΤΗ------ΕΙΜΑΙ Η ΑΪΤΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΝΤΖΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΠΗΡΕ ΤΑ ΟΠΛΑ. ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ ΤΑ ΧΑΡΙΣΑΝΕ ΟΙ ''ΙΣΧΥΡΟΙ 8'' ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΣΥΘΕΜΕΛΗ ΚΙ ΑΥΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ.... ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΓΥΡΝΑΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΥ....

ΕΙΜΑΙ Η ΑΪΤΗ
ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΥΝΤΖΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ
ΠΗΡΕ ΤΑ ΟΠΛΑ.
ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΕΗ
ΜΑΣ ΤΑ ΧΑΡΙΣΑΝΕ ΟΙ ''ΙΣΧΥΡΟΙ 8''
ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΣΥΘΕΜΕΛΗ
ΚΙ ΑΥΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ....
ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΓΥΡΝΑΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΥ....
ΕΙΜΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣ ΣΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΟΥΡΛΙΑΧΤΟ ΤΗΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΜΟΥ
ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣ...
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΑΔΙΑ ΠΟΥΛΙΩΝ
ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΚΟΡΕΑΣ,
ΣΑΝ ΥΦΑΣΜΑ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ....
ΕΙΜΑΙ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣ ΣΕ ΡΩΓΜΗ
ΕΙΜΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΚΛΕΙΨΗΣ, ΑΒΑΣΤΑΧΤΗ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΘΡΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ...
ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΙΑ ΤΗΣ ΑΒΑΝΑΣ,
ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ
ΠΕΡΗΦΑΝΟΥ
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ....
ΣΠΑΝΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΝ-
ΤΟΥ ΜΠΟΤΟΞ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ....