4.3.10

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΕΣ---ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΩΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ...

 
ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ
 ΩΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.... 









ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΑΝΗΣ-
ΤΟ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ ΚΡΑΤΗΣΗΣ 
ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ 
ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ-
 
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε. ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ, ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ- 
 
ΕΙΜΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΚΑΙ ΑΠΩΘΩ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΣΣΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ...
 
ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙ 35ετία ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ...
 
ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΨΙΜΑ ΒΑΦΤΙΣΑ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΕΠΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ... ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟΝΟΙ, ΛΟΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ, ΛΟΓΙΑ ΠΑΧΙΑ- ΣΤΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΥΣ- ΑΛΛΑΞΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ. ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΜΑΖΕΥΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΑΣ. Η ΑΣΥΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ. Ο ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΠΟ ΚΕΡΔΟΣ. ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ. ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ. ΧΩΡΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΛΛΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ. ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΛΙΓΑ, ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ ΠΗΡΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΕΙ... ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΜΕ ΚΟΡΥΦΩΣΗ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΚΑΣΕ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ....
 
ΕΙΜΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ...  
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΡΥΒΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΒΟΘΡΟΛΥΜΑΤΑ....
 
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ- ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ- ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΕΞΕΓΕΡΣΗ, ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΙ ΡΕΝ ΝΑ ΠΕΙ ''ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ'' ΣΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΑΦΡΥΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ....
 
ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΤΥΠΗΜΕΝΗ ΧΙΛΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΩΝ ΧΤΥΠΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ.
 
ΕΧΩ 10% ΑΝΕΡΓΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΠΝΙΓΕΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΟΠΤΩΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΣΑΡΚΟΖΙ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΜΠΙΖΝΕΣ ΜΕ ΤΗ ΡΩΣΙΚΗ ΜΑΦΙΑ....
 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΑΤΙΛΑ, ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟΥ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΚΔΙΩΧΘΕΝΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΖΩΗ ΑΠΟ ΤΟ 1948 ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΕΙΤΑΙ....

 
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ...
 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΣΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΩΝ ΔΑΚΡΥΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠ' ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΙΜΟΝΟ ΜΑΣ....  
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΦΥΣΗ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ....
 
ΕΙΜΑΙ Ο ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΤΑ ΜΕΤΡΑ, ΟΤΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ.
 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΓΑΝΗΣ ΣΤΗ ΛΕΣΒΟ, ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ  ΜΕ ΜΠΑΛΑ.... 
 
ΕΙΜΑΙ ΑΦΓΑΝΑΚΙ, ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ ΣΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΑΝΗΣ,ΜΟΛΙΣ ΕΝΝΙΑ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΣΑΝ ΓΕΡΟΣ....
 
ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΙΝΑ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΥΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΤΡΑΩ ΤΗ ΣΤΑΘΜΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΠΟΥ ΟΛΟ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΩΝΕΙ
 
 ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΜΥΖΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΣ .... 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΤΡΩΜΕ  ΧΙΟΝΙ.... 
 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΞΕΖΟΥΜΙΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΕΝΑ...  ****** ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ; 
 
ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΑΘΟ ΝΤΑΡΦΟΥΡ!
 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΙΛΑ - ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΓΚΟΥΠΟΛΗ 
 ΚΙ Η ΠΕΙΝΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ-ΑΝΑΜΟΝΗ ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ.... 
ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΟΥΦΑΛΕΣ! ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!