2.3.10

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΠΛΑΝΗΤΗ-----ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΧΙΛΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΙΠΙΩΝ....

ΕΙΜΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΤΟΡΕΣ ΑΛΕΧΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΕΓΔΥΣΑΝ, ΜΕ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΚΑΨΟΥΝ ΜΕ βενζίνη στην πολη της Γουατεμάλας. Οι επιβάτες ενός δημόσιου λεωφορείου με κατηγόρησαν πως μαζί με τρία άτομα, που μπόρεσαν να διαφύγουν από το έξαλλο πλήθος, συμμετείχαμε σε ένοπλη ληστεία. Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα, 219 άνθρωποι έχουν λιντσαριστεί μέχρι τώρα και 45 έχουν χάσει τη ζωή τους . Η Αστυνομία τελικά με γλίτωσε από το μαινόμενο πλήθος και οδηγήθηκα στη φυλακή όπου περιμένω να δικαστώ.  
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΑΣΤΕΓΗ ΦΑΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΧΙΛΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ και ΞΟΠΙΣΩ ΜΑΣ ΤΙΠΟΤΑ.... ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΣΗΜΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΠΡΩΙΜΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '50 ΚΙ Ο ΑΛΗΤΙΣ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΜΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΛΟ, ΠΟΥ ΤΡΑΒΗΞΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙό, ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΥΡΙΑΣΜΕΝΟ ΜΟΥ ΜΟΥΤΡΟ, ΠΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ.....ΤΕΙΧΟΣ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ-ΤΕΙΧΟΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΓΙΑ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ-ΤΕΙΧΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΣΕ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ....-ΤΕΙΧΟΣ Η ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΟΧΛΟ-ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ ΣΤΗ ΓΑΖΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΑΧΘΕΙ -ΤΑΧΑ ΜΟΥ- ΤΟ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ, ΤΕΙΧΗ...ΤΕΙΧΗ....  
ΕΙΜΑΙ ΣΚΥΛΙ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΔΩ.... ΕΧΕΙ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΑΙΜΑ.... ΚΙ ΟΛΟ ΜΕ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΜΥΡΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΒΟΜΒΕΣ... ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ... ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ;