ALHTIS PRESS

ALHTIS PRESS

10.4.10

ΣΤΙΓΜΟΓΡΑΦΙΑ ΠΛΑΝΗΤΗ--ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΤΗΣ 11ΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ



Τ' όνομά μου είναι William Ricketts και η φωτογραφία απεικονίζει την ώρα που η σορός μου φεύγει για την πατρίδα για να κηδευτεί. Καταγόμουν από μια μικρή πόλη του Νότου και ήμουν μόλις 27 ετών. Υπηρετούσα για πέμπτο χρόνο σε Ιράκ-Αφγανιστάν, φτάνοντας στον βαθμό του επιλοχία. Στον αμερικανικό στρατό κατατάχτηκα αμέσως μετά την 11η Σεπτεμβρίου. Σκοτώθηκα στις 27 (όσα και τα χρόνια μου-τι ειρωνεία;) Φεβρουαρίου στο Αφγανιστάν.
Άνθρωποί μου με περιμένουν στο στρατιωτικό αεροδρόμιο για να με κηδέψουν ως ήρωα... Άν ήξεραν τι αναγκάστηκα να κάνω για τον αμερικάνικο στρατό; Η ζωή μας οφείλει να υπηρετεί την ειρήνη...
Πήγα εκεί νομίζοντας ότι πολεμώ την τρομοκρατία κα διαψεύστηκα. Όλα είναι ψέματα... Όλα γίνονται για τα φράγκα...Όπως στο Βιετνάμ...Κι αυτή η αμερικάνικη σημαία στα σύρματα, η απόδειξη πως αυτός ο πόλεμος δεν θέλουν να κερδηθεί. Αλλά να συνεχιστεί για τα άκοπα κερδη της Καρλάιλ Γκρουπ και της Λόκχιντ.
Η γιορτή που μου διοργάνωσε η κυβέρνησή μου λαμπρή. Παράσημα, δάκρυα, λόγοι, μουσικές.... Όλες οι Αρχές, η τοπική εκκλησία...Ας έδειχναν την ίδια σπουδή και για να μη με στέλνουν να σκοτώνω στο Αφγανιστάν.....Για να μπορούσα να βρω δουλειά και να μη βλέπω τον Στρατό ως επαγγελματικό προσανατολισμό όπως τόσοι συνάδελφοί μου...

Στο μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ της πόλης μου με τιμούν με μια φωτογραφία στον πάγκο τους και όπως με έχουν τοποθετήσει έχουν δίκιο...Κι εγώ αναλώσιμο προιον του Μπους και του Ομπάμα.....
Η σύζυγός μου Rosie ξυπνά τον τρίχρονο γιο μας Aiden για να ξεκινήσουν για την κηδεία... Είναι τόσο λυπημένοι και ταραγμένοι οι δυο τους... Παντρευτήκαμε το 2005, από έρωτα...και όνειρό μας ήταν να κάνουμε πολλά παιδιά. Αυτό που με τσακίζει πιο πολύ κι απ΄τον ίδιο τον θάνατό μου είναι πως δεν θα δω το δεύτερο παιδί μου να γεννιέται...Ακόμη θυμάμαι το γράμμα της Rosie πως είναι έγκυος. Νόμιζα πως θα αντέξω και για αυτό. Αλλά δεν τα κατάφερα.... Η γυναίκα μου και ο μικρός μου Aiden με περιμένουν στο κοιμητήριο μαζί με συγγενείς μας...Η Rosie προετοιμάζει τον γιο μας και εγώ κλέβω λίγες ακόμα εικόνες τους.....
Οι συμπολεμιστές μου και φίλοι κλαίνε για την απώλειά μου και την απώλεια της ψυχής μας σε ακόμη έναν πόλεμο....Πολλοί από αυτούς μετά τον τραυματισμό τους παραιτήθηκαν....
Η τελευταία μου θέση στον κόσμο των ορατών χωρίς να καταλάβω πώς... Τόσο νέος...Ένας νέος άνθρωπος που εξαπατήθηκε από την κυβέρνησή του, η οποία προκαλώντας την τραγωδία της 11ης Σεπτεμβρίου, τον έσπρωξε να καταταγεί για την καταπολέμηση του Αξόνα του Κακού....

οι φωτογραφίες από το
***********
Η ομάδα 911REICHSTAG γράφει στο Υutube:
Εάν ως Αμερικανοί πολίτες και άνθρωποι δεν απαιτήσουμε να αποδειχθεί η πραγματική αλήθεια και να αποδοθεί δικαιοσύνη για την τραγωδία της 11ης Σεπτεμβρίου τότε θα αξίζουμε την περιφρόνηση των ηγετών μας και θα τους ενθαρρύνουμε να μας προδώσουν και πάλι. Αλλωστε, ας μην ξεχνάμε πως αυτοί και οι προκάτοχοί τους έχουν μείνει μέχρι σήμερα ατιμώρητοι για το στημένο επεισόδιο του κόλπου Tonkin που οδήγησε στον πόλεμο του Βιετνάμ, τις δολοφονίες JFK και MLK, την εν ψυχρώ δολοφονία των πιστών της αίρεσης Άστρο του Δαυίβ του Ντέιβιντ Κορές στο Waco κλπ κλπ... Οφείλουμε να σκεφτόμαστε πέρα από αυτό που μας επιβάλλει η κυρίαρχη εξουσία...Για την ελευθερία και τη Δημοκρατία....
Ο ΑΛΗΤΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΗΣ 11ΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΤΖΟΡΤΖ ΜΠΟΥΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ
ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ-ΝΙΔΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΓΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΒΡΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΙΡΑΚ ΚΑΙ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ -ΜΑΜΟΥΘ ΤΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ.
ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΘΩΟΥΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΒΙΕΤΝΑΜ.....ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΩΝ ΨΥΧΩΝ ΑΠΟ ΙΡΑΚ-ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ-ΠΑΚΙΣΤΑΝ
και να θησαυρίζουν οι ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΙ ΤΩΝ ΔΙΑΣΚΕΨΕΩΝ -ΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΚΑΠΗΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.....
ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ :
Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΜΙΑ ΕΞΕΓΕΡΣΗ.